Únor 2014

Vajíčková pomazánka

16. února 2014 v 20:42 Recepty
Dneska jen tak v krátkosti typ na super pomazánku!


INGREDIENCE
  • 2 vejce
  • 3 lžíce margarínu
  • 1 lžíce hořčice
  • cibule
  • sůl, pepř
POSTUP
  • Nejdříve si uvaříme vejce natvrdo.
  • Po uvaření si vajíčka nakrájíme na menší kousíčky, přidáme margarín, horčici, cibuli a opepříme, osolíme.
  • Můžeme přidat i lučinu.

Bílkoviny - sacharidy - tuky

15. února 2014 v 20:05 Inspirace
Hezký sobotní večer. :-) Jak už jste si jistě všimli, dneska se chci věnovat pojmu bílkoviny - sacharidy - tuky a zdrojům, ze kterých se tyto tři složky získávají. Tento článek píši hlavně pro sebe (jsem naprostý začátečník a chci si konečně ve všem udělat jasno, protože jsem se dozvěděla, že dělám všechno tak, jak se nemá), ale jestli se ním inspirujete, budu jen ráda!

V první řadě jsem si dneska zjistila, kolik mám čeho přijmout. Podle toho, co jsme se učili, průměrný člověk by měl denně přijmout 20% tuků, 30% bílkovin a 50% sacharidů. Tohle je ovšem pouze orientační. Abych to trošku přiblížila:

1. na 1 kg váhy - 2 g bílkovin
2. na 1 kg váhy - 3 g sacharidů
3. na 1 kg váhy - 0,5 g tuků

Denně bych tedy měla přijmout 134g bílkovin, 201g sacharidů a 33g tuku. Co myslíte? Je dobré se tím řídit?

Natural 21 inch Waist Girl Blog // eat it! | via Tumblr

Pojďme se tedy podívat na zdroje těchto látek:

Bílkoviny - maso (hlavně kuřecí), tvaroh, mléko, vejce, šunka, sýry, ryby.
Sacharidy - ovesné vločky, ovoce, celozrrný chléb, celozrnné těstoviny, rýže, knackebroty.
Tuky - rybí tuk, oříšky, ryby.

Snad jsem do článku nenapsala něco hloupého, avšak pokud ano, opravte mě prosím. :-)

Jídlo / 1

14. února 2014 v 15:42 Inspirace
Když jsem se podívala do svého foťáku, udivilo mě, kolik fotek jídla jsem si vyfotila. Byla by škoda, kdybych je smazala nebo si je nechala jen pro sebe. Proto těmto obrázkům věnuji dnešní článek a uvidíte, třeba načerpáte inspiraci. :-)


čokoládové Fitness cereálie s mlékem, ovocný salát (banán, jahody, kiwi)


dva celozrnné krajíce s vejcem a sýrem, hlávkový salát s okurkou


bílá houska s vejcem, šunkou a kukuřicí


čokoládové Fitness cereálie s arašídovým máslem


dva chleby s domácí vajíčkovou pomazánkou

Skoro všude se vyskytují stejné ingredience - vejce a cereálie, jen kombinování je jiné.

Before & After / 1

13. února 2014 v 13:09 Before & after
Jediná věc, která mě opravdu dokáže nakopnout a pokračovat v hubnutí jsou tyto obrázky. Co může být větší inspirací než lidi, kteří měli stejný problém jako Vy, ale nevzdali se a vytrvali až do konce? :-)


  • rozdíl 2 měsíce
  • před 61 kg
  • po 58 kg

goingtodothisforme: 5’3”, 121.5lbs to 106.5lbs Feel free to follow me at http://goingtodothisforme.tumblr.com/ 

  • rozdíl 5 měsíců
  • před 54 kg
  • po 48 kg

dyingforpie: Při pohledu do zrcadla každý den za poslední 4 měsíce, jsem neviděl žádný pokrok, a je to opravdu dostal ke mně, ale aby byl tento pokrok obrázek z nudy na 5AM, nemohl jsem skoro plakat na to, jak velký rozdíl Udělal jsem. Nejsem tam ještě dost, ale jsem blízko: D Jsem 5'7

  • rozdíl 4 měsíce
  • před 65 kg
  • po 56 kg


  • rozdíl 1 měsíc
  • před 70 kg
  • po 61 kg

Tortilla s kuřecím masem

12. února 2014 v 18:14 Recepty
Hezký den! Co si připravím, když mám chuť na něco, co perfektně zasytí, uspokojí mé chuťové buňky a zároveň mi i zachutná? No přece tortillu! :-)



INGREDIENCE
  • kuřecí maso
  • tvrdý sýr
  • kukuřice
  • tortilla
  • smetana/bílý jogurt
  • sůl, pepř

POSTUP
  • Nejprve si dáme vařit kuřecí maso zhruba na 45 minut. Po uvaření si rozehřejeme pánev, přidáme kapku oleje a nakrájené maso usmažíme dozlatova.
  • Na závěr si z tortilly uděláme kapsičku a do ní vsypeme maso, nastrouhaný sýr, kukuřici a podle potřeby osolíme, opepříme.
  • Podáváme se smetanou nebo bílým jogurtem.
  • Tortillu si můžeme dát s velkou porcí zeleniny.